pondelok 12. septembra 2016

FALL WISHLIST

Leto, na ktoré som veľmi dlho čakala, ubehlo ako voda a opäť k nám čoskoro zavíta pani jeseň. Okrem zmeny počasia prišla zmena aj u mňa a tou zmenou je škola. Prechádzam na diaľkové štúdium, čo znamená, že do školy budem chodiť 2 krát do mesiaca a učiť sa budem sama, doma. Týmto u mňa začala nová etapa života. Z jednej strany sa toho desím, nakoľko je to len na mne, ako si to s časom všetko zariadim, no z druhej strany som nadšená a je to pre mňa skvelá výzva. 

Aj preto tu mám dnes pre vás tak trochu iný jesenný wishlist na aký ste zvyknutí. V prvej časti uvidíte, aké nové oblečenie a kozmetiku by som si chcela zaobstarať. V druhej časti sú veci, ktoré by som chcela do konca jesene spraviť. Postupne ako ich budem plniť, ich budem odškrtávať. Dúfam, že splním všetko. :)


fall wishlist



holografické mokasíny
hnedé oversized sako
bunda s nápisom
malá čierna kabelka - zistila som, že doma nemám žiadnu, ktorá by sa dala nosiť ku všetkému. Treba napraviť.
džínsy - highwaisted, boyfriend, alebo mom jeans. Podmienkou je, že musia byť modré.
nášivky
okuliare - strieborné zrkadlovky
viacvrstvá sukňa - podobnú som videla v Zare a zamilovala som sa na prvý pohľad
Dr. Martens - túžim po nich už takmer tri roky, načase si ich zaobstarať
klasické crop topy


cosmetics



Ocean Salt peeling od Lush
Paletka očných tieňov. Rozhodujem sa medzi Chocolate Bar a paletkou od Sleek.
Macadamia Hair Repair Mask
Zaujímavý rúž. Bud modrý, sivý alebo čierny.
Štetec na bronzer


A aké veci a výzvy by som v tomto ročnom období chcela splniť?

- prihlásiť sa na vodičák
- úspešne začať pracovať
- ísť na koncert Twenty One Pilots
- kúpiť si nový mobil
- osláviť Halloween so skvelou maskou
- vyrezať tekvicu
- schudnúť 5 kg
- chodiť do fitka min. 3 krát za týždeň
- kúpiť si pekný blok a opäť si začať písať denník
- prečítať aspoň 5 kníh
- pravidelne sa zdokonaľovať v cudzích jazykoch
- ochutnať pytahayu
-  urobiť caramel apples
- upiecť americký apple pie
- splniť vegan week challenge
- ťahať lístočky na Luciu
- previesť sa bicyklom po Viedni
- navštíviť Schmetterlinghaus vo Viedni


Aký je vás jesenný wishlist?

Nikol

9 komentárov:

  1. Skvělý wishlist! :) Držím ti palce, aby jsi stihla i všechny věci, co bys chtěla během podzimu zvládnout a zažít :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý wishlist! Dúfam, že si všetko nájdeš a kúpiš :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko vyzerá super a brala by som asi všetko aj ja! Ale najviac zo všetkého asi kabelku, táto je konkrétne od Rebeccy Minkoff a práve taká sa mi páči najviac :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné veci, dúfam, že si zaobstaráš a zažiješ všetko, čo si želáš :) inak tou pitahayou si nie som istá, podľa mňa to nemá žiadnu chuť - vyskúšaj teda radšej inú exotiku :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekny whishlist, moje jedine prianie je ucit sa anglictinu... Ale velmi sa mi to nedari😳

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné kousky! Rtěnky od Macu vypadají božsky .)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great wishlist! I love the jeans, blazer and unusual color lipstick))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super wishlist, líbí se mi, že jsi přidala i to, co chceš dokázat a udělat a podobně. :) z oblečení se mi strašně moc líbí sáčko.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělý wishlist! Holografické mokasíny a rtěnky MAC, bomba!

    OdpovedaťOdstrániť