streda 3. februára 2016

What's in my bag?

Prajem vám pekný deň! Na dnes som si pre vás pripravila článok o tom, čo najčastejšie nájdete v mojej kabelke (ked nejdem do školy, ale len tak do mesta).  Veľakrát tam mám okrem týchto vecí aj iné, no toto sú základné potreby, s ktorými som von momentálne vždy.


Peňaženka - vec, ktorá je samozrejmosťou. Mám v nej peniaze, doklady, cestovný lístok, rôzne klubové kartičky a podobne. Kebyže si ju nechtiac zabudnem, tak mám veľký problém. :D 

Mobil - tak bez mobilu nejdem ani na wcko, nie to ešte z domu. 

Slúchatká - neviem si predstaviť, že by som počas cestovania nepočúvala hudbu. Ked sa mi pokazili slúchatká, tak som skoro ráno cestou do školy umierala. Hudba vždy a všade!

Kľúče - od bytu, školskej skrinky, kladky od fitka,...dalšia samozrejmosť.

Termoska - pitný režim je veľmi dôležitý. Teraz v zime nosím so sebou najčastejšie termosku s kávou či čajom na zahriatie. Túto Starbucks termosku som dostala na Vianoce a s mojím šťastím sa mi ju do mesiaca podarilo aj rozbiť. Potlesk pre mňa! :D

Tangle Teezer - na upravenie neposlušných elektrizujúcich vlasov padne hrebeň po ruke vždy dobre. Ja si češem vlasy už dva roky s kefou Tangle Teezer a už by som ho za nič nevymenila. Vlasy vôbec nekvače (čo je u mňa prioritou číslo jedna) a vlasy skvele rozčeše.

Krém na ruky - momentálne používam EOS fresh flowers, s ktorým som veľmi spokojná. Má krásny obal, je praktický, nakoľko je malý, vonia nádherne a ruky pekne hydratuje.

Žuvačky - na fotky síce nie sú, no v prípade potreby pri sebe musím mať vždy žuvačky. Hlavne po jedle, aby som sa už neprejedala, ked som najedená. 

Kozmetická taštička - v nej nosím tie najzákladnejšie kozmetické veci na úpravu ako balzam na pery, rúž a púder.

Diár - poslednú dobu som sa naučila fungovať s diárom a zapisujem si doňho naozaj všetko. Tento je z časopisu Eva a aj ked nie je nejaký špeciálny, mne vyhovuje.

Čo nosíte v kabelke vy? :)

11 komentárov:

  1. Nosím toho asi méně, záleží na tom na jak dlouho jdu ven. Někdy nosím i svačinku a čtečku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nosím podobné věci :) Po eos krému se teď sháním :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eos je fakt super. Som rada, že je aj v tvojej taške

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já nosím obsah podle toho, kam zrovna jdu. :)

    lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V kabelke musím mať vždy balzam na pery, vreckovky, telefón a nejaké peniaze alebo kreditku. Super článok ! :) Ten tangle teezer sa mi veľmi páči a plánujem jeho kúpu :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. páni, tak ta MK kabelka je luxusní :))

    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já hlavně kapesníky, mobil, něco na rty, nějaké ty peníze a občas třeba i banán.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Obsah mojej kabelky skoro vždy závisí od toho, kam práve idem :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  9. very nice!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť