utorok 30. augusta 2016

STRIPES

Tento outfit som fotila ešte v júli, ked bolo počasie na leto trocha chladnejšie, no predsa teplé. Pamätám si ten deň, bola som u tety v Parndorfe, bolo mierne zamračené a fúkal vietor, ktorý mi vial vlasy neustále do tváre, čo ma donútilo spraviť si nakoniec cop. V ten deň sme mali namierené do outletu, kde chodím tak dvakrát do roka popozerať a sem tam si aj niečo kúpim.

Na seba som si zobrala hrubšie športové pásikavé šaty, ktoré by som si na seba v 30 stupňových teplotách rozhodne neobliekla, nakoľko sú veľmi teplé kvôli svojmu materiálu a hodia sa podľa mňa aj na jeseň. K tomu som si zobrala svoj obľúbený bordový kožený batoh z Accessorizze, biele Conversky a slnečné okuliare.

Hoci je outfit jednoduchý, mne sa páči a pripadá mi celkom zaujímavý, aj keď takýto štýl až tak často nenosím. Ako sa páči vám?






dress - Stradivarius / backpack - Accessorizze / shoes - Converse / sunglasses - Ray Ban

Nikol

3 komentáre: