štvrtok 15. októbra 2015

Welcome!

S radosťou vás vítam na mojom novom blogu! Volám sa Nikola a pochádzam zo Slovenska, no už takmer rok žijem vo Viedni. Mám 16 rokov. Na blogu by som chcela písať o veciach, o ktoré sa zaujímam a bavia ma, čiže napríklad móda, kozmetika, jedlo či cestovanie. Dúfam, že vás môj blog bude baviť a budete sa sem radi vracať.
Čoskoro sa vidíme v prvom oficiálnom príspevku, ktorý pridám zajtra! :)

ENGLISH:
Welcome on my new website! My name is Nikola and I'm from Slovakia. I live in Vienna now. I'm 16. I want my blog to be about the things, which I love. For example fashion, beauty, traveling, food.. I hope you will be glad to come back here.
See you later, in the first official post! :)


DEUTSCH:

Herzlich willkommen auf meinem neuen Blog! Ich heiße Nikol. Ich komme aus der Slowakei, wo ich geboren wurde. Aber ich lebe in Wien fast ein Jahr. Ich bin 16. Auf diesem Blog will ich Dinge posten, welche mich interessieren. Zum Beispiel Mode, Kosmetik, Gerichte oder Reisen. Ich hoffe dass mein Blog für euch interessant wird.
Bis morgen!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára